Friday, June 09, 2006

pou lete...to moro mou den ifistatai pleon san ennoia...xorisame xtes...vasika avtos me xorise. Me pire ena tilefono kai mou eipe oti ta pragmata exoun allaksei, oti den tha vlepomaste to kalokairi kai meta , pragma to opoio sinepagetai oti den mporoume pia na eimaste mazi. Pos giati??who knows...enas theos kserei ti traviksa mesa stis panellhnies pou egrafe, kai pos eniotha klp, alla den milousa!tora avtos vrhke thn pio katallhlh stigmh mesa stis dikes mou eksetaseis, na me diagrapsei les kai den ipirksa pote!!! den einai ligo anevthino?oute na me ksanadei den ithele, alla den tha tou perasei! exo ta vivlia tou kai th mlpouza tou na epistrepso, siga mhn ta krathso gia na mou ton thimizoun, kai na thimamai ti teleia pou itan kai poso ton ithela, kai ola avta telospanton gia ta opoia eklaiga xtes olh mera... vasika aisthanomai poli asxima, giati pargamatika ponao...einai san na mou kopsan ena xeri....den einai apla o Giorgos, pou den me thelei pia, einai mia oloklhrh sxesh trion mhnon(gia mena einai arketos kairos 3 mhnes) mou dialithike(kai meta pou leo o giorgos oti einai xalia edo kai 4 meres, oti to painrei pio varia klp, dikia tou i apofash , as anextei tis sinepeies)...whatever, ipotheto oti h zoh sinexizetai!geometraia para thn tragikh psixologikh mou katastash(merci, George) egrapsa arketa kala....katafera vevaia na diaireso lathos to 60 me to 360, alla it's ok kata ta alla...ax kourasthka poli!!!den eimai go gia tetoio sinaisthimatiko forto...ouf pali kala tha erthoun to mesimeri o giorgakhs(o filos fisika oxi o prohn) kai h aggelikoula na mou anevasoun to kefi...pantos xairomai pou exo tosous filous, pou mou stathikan toso iperoxa xtes...thank you for being there for me....

1 comment:

dreamer... said...

mmm, sorry agapoulini alla exo oikogeneiakes ipoxreoseis...thn paraskevh psixoula mou