Friday, September 15, 2006

back to school, back to depression...telika to sxoleio einai pou mou dhmiourgei katathlipsh...den mporo na strotho me tpt kai prepei, exo katagxothei me ta idiaitera klp, giati exo meinei piso xhmeia kai fisikh kai den ksero ti tha kano...AAAAAAAAAAAA!!!!evtixos exo psilokalous kathigites sto sxoleio...kai mallon tha katafero na eimai me tous kollhtous mou!!!evtixos, giati allios tha ekova oti fleva mou exei apomeinei...pantos avto me to diavasma einai tragiko, as me valei kapoios se programma...den einai zoh avth!prepei na vgalo 19.000 moria!!!! tha me peite trelh kai psonio tora, (mono h arria tha deiksei katanohsh) alla ego gia na eimai ikanopoihmenh me ton eavto mou prpei na vgalo 19.000 !!! gia na apodeikso oti den pige strafi toso diavasma tosa xronia!ouff....
kai me ton giorgo pou fevgei gia xania den einai oti evkolotero...avth h fash ths sxeshs mou kathetai poli diskolh giavto eimai sinexos me nevra h stenoxorhmenh otan eimai mazi tou!!!den ginetai pia etsi!!! isos kai na paralogizomai ores ores , epeidh ksero oti ola tha pane kala, kai tha vlepomaste kathe mhna kai tha thlefoniomaste kai den tha me ksexasei, alla den ksero...einai toso martiriko na ksero oti den mporo na ton do gia na mou ftikasei th vdomada, den tha peraso to savato proi sto thiseio mpourdologontas kai filontas ton se kana parkaki...eimai xazo e?etsi leei kai avtos...alla ego tha pigaino monh mou kamia fora sto thiseio, otan tha ton thelo poli kai tha kathomai sto pagaki mas...kai as mou leei meta oti nai weird pou perpatao monh mou sto thiseio...
pali kala pou exo thn rea kai tous bro mou kai olous mou tous filous...kanoun th zoh mou poli pio ipoferth...kai den to sizitao me th rea eidika exoume kai apolito sintonismo sinaisthimaton...avta ta sinaisthimata tha mas trelanoun!!!makari na ftiaksei kai to net tou pavlou gia na grapsoume sintoma sinexeia sto paramithi...vgainei poli LOL telika..
kai sintoma gia ena kainourio meeting tou forum san to televtaio!!eixe poli plaka...na nai kala ola ta paidia!!!istorikh stigmh ipirkse h ora otan evalan sta hard rock cafe kapio tragoudi tou ricky martin...ektos apo ta sxolia sto stil"popo, ti vari metal kommati" eixame kai thn monadikh evkairia na apolavsoume ton bloody na liknizetai stous rithmous tou(apo thn poli kafrometallila den antekse kai sikothike)... sooo...take care all of you kai sas ipsoxomai oti tha prsopathioso na eimai pio xaroumenh kai pio organomenh....love you people...

1 comment:

Rea said...

k gw perpataw monh moy sto 8hseio k sto monasthraki
den nai weird:P

weird nai ta 19.000 moria+ poy 8es:P
ayto to phres apo thn arriloy mallon,e?:P
de peirazei,apo mena xeis ola ta alla:*