Saturday, October 21, 2006

Ena periergo pragma...ton televtaio kairo anatheoro sxeseis...h aggelikh px mou eksefrase thn paraskevh ta parapona ths giati leei oti thn stenaxoro sinexos, leo kakies, thn plhgono kai ksepmerdevo panta me mia siggnomh...den leo exei ena dikio, sixna leo pragmata xoris na ta exo skeftei prota opote petao xontres malakies, alla den tis ennoo !!!!dld allo thelo na po kai allo leo...ouf...kai prospatho sinexos na diorthotho, kai na mhn to ksanakano, alla athela mou mou vgainei...metanoiono toso poli meta!!!miso na malono me tous filous mou kai na ksero oti stenaxorhsa kapoion...mou einai anipoforo!!!tespa tha ta vro kai mazi ths elpizo.
istera irthe h adelfh mou kai prospathise na me simfiliosei me th mama...h alitheia einai oti kati katafere, exo ginei pio anektikh kai ligotero oskithimh, kai sto kato kato sixna exei dikio h mama...(ftou gamoto o egoismos pou exei aktevei ipogeios tis televtaies meres)
me th reoumpina mou milame apo msn mono televtaia, me ton paul evtixos kataferame na grapsoume sinexeia(an kai den einai kai poli super kata th gnomh mou). H Arria ta kseperase ta prosopika ths, (ftou ftou).
Ap thn allh, apogohtevomai me diaforous anthropus televtaia, xoris logo tha elege kaneis. Apla prokiptoun diaforetikoi anthropoi apo avtous gia tous opoious tous pernaga.
Evtixos exo kai ton kalo mou, na mou anevazei th diathesh, na me prosexei, na anisixei kai na noiazetai. Tha ton ithela toso poli pio konta mou, alla life is life. Ftou , pali apaisiodokso post vghke...mallon ftaiei to fthinoporo, to psilovroxo kai h trela pou me dernei.

2 comments:

Rea said...

το οτι σαι κορη μου φταιει κ χει περασει η μιζερια κ η αυτολυπηση στα γονιδια σου:ρ
(woh.η ρεα σε στιγμες εμμεσης αυτοκριτικης,δε θα το ξαναδεις αυτο:ρ)
μη στεναχωριεσαι ρε χαζουλινι θα τα βρειτε με την αγγελικη
λοβ γιου

dreamer... said...

love ya tooo mamakaaaaaa!!!!!!