Thursday, June 07, 2007

Λοιπόν τι να πω; (Τίιιιιιποτα φωνάζουν οι αναγνώστες από κάτω, μας έπρηξες πια με την αυτοβιογραφία σου!!!)Αλλά δεν πτοούμαι, αντιθέτως, συνεχίζω ακάθεκτη να παραθέτω νεα, εντυπώσεις, γνώμες και να κάνω ατελίωτο διάλογο -μονόλογο που με κατατάσει το δίχως άλλο σε κάποια σπάνια κατηγορία ψυχασθένειας. ΛΟΛ...
Τελείωσαν. Ναι, οι ξέρεις-ποιες. Οι ακατονόμαστες. Η δοκιμασία που δεν εύχομαι σε κανέναν. Το δράμα ενός + χρόνου. Οι Πανε.....όχι , όχι δεν μπορώ να το πω. Μου προκαλεί ρίγος και ανεβαίνει η πίεση. Να δούμε τώρα και τα αποτελέσματα να γελάσουμε. Πάντως θα μπορούσε να είναι χειρότερα. (την αισιοδοξία μου τη διακρίνετε? λολ)
Ξεκίνησε μια νεα φάση στη ζωή μου, καθώς και στη ζωή ορισμένων φίλων μου(ο νοών νοείτο, αλλά πολλοί φίλοι μου πέρασαν σε νεα στάδια τελευταία).Χαίρομαι που τα πράγματα ήρθαν έτσι.Εξ'άλλου όλες οι αλλαγές για καλό είναι.Πάντως για τον εαυτό μου μπορώ να πω οτι άλλαξα πολύ,ξαφνικά συρρικνώθηκε ο μυξοκλαίγομαι-δεν μπορώ-δεν θέλω-δεν ξέρω εαυτός μου,και βγήκε μια νέα, σίγουρη, και αισιόδοξη κοπέλα. Ετούτη η τελευταία έχει πολύ επιτυχία σε ορισμένους. :Ρ
και τώρα είναι καλοκαίρι , θα παω για μπάνιο, θα δω όλους μου τους φίλους,θα χαζέψω ατελέιωτες ώρες μπροστά στην τηλεόραση ταινίες που τόσο μου είχαν λείψει και απλά θα κάααααααααααααααααααααααααααθομαι....πως έγινε αυτό...είχα τόσα πολλά να γράψω νόμιζα και τελικά κατέληξα σε κάτι ηλίθιες κοινοτυπίες... ουφ...φταίει μάλλον που είμαι πολύ χαρούμενη για όλους και όλα...με όλους και με όλα....με κάποιους <3...

5 comments:

Anonymous said...

ναιιιιιιιιιιιιιιιι τελειωσε κ αυτο το βασανο κ παμε για αλλαααααααααα.καλη ξεκουραση απι μου :*

πνευμα said...

Το ποτήρι να το βλέπεις πάντοτε μισογεμάτο όχι όμως γιατί έτσι πρέπει,αλλά γιατί έτσι γουστάρεις!!

Keep smiling

Την καλησπέρα μου

Anonymous said...

Και τώρα που όντως τελείωσαν οι εξετάσεις θα δεις καινούργια μυριάδες πράγματα! Όλα αυτά που ήθελες να ζήσεις και να εξερευνήσεις είναι μπροστά σου τώρα..Χαίρομαι πάρα πολύ για σένα Αγαθούλα μου. Και για να κλείσω: ΓΟΥΤΣΟΥ(Ι)

Rea said...

βασικα τοπ γουτσου ναι δικο μου κ της αγαθης αλλα παντα χαιρομαι οταν το χρησιμοποιουν νεα ατομα σο δε 8α γκρινιαξω :ρ

dreamer... said...

αχ γλύκες μου, να στε καλά όλοι...το οτι κατάφερα οτι κατάφερα, σας το χρωστάω γιατί με κάνατε να χαμογελάω και να μην το βάζω κάτω