Tuesday, February 06, 2007

Σνιφ, είμαι άρρωστη....δηλαδή δεν είμαι και τελείως χάλια, απλά βρίσκομαι σε μια φάση που κρυώνω, πονάει ο λαιμός μου και το κεφάλι μου και έχω νεύρα, πολλά νεύρα..(ναι καλά το καταλάβατε θέλω κανάκεμα ...)
βασκά γενικά νιώθω μια ευρύτερη ανάγκη να παραπονεθώ, γιατί κουράαααααστηκα...θέλω να τελείωσει επιτέλους αυτή η χρονιά, να πετάξω τα βιβλία μακριά και να κοιμηθώ ατελείωτες ώρες!(και κατά προτίμηση όχι μόνη :Ρ)

πραγματικά δεν ξέρω πια τι θα γράψω και πως, πόσο μάλλον που θα πεάσω και αν θέλω να περάσω εκεί , απλά θέλω να τελειώσει όλο αυτο το τρέξιμο...αφήστε που τωρα τελευταία σκέφτομαι όλο και περσσότερο οτι ίσως έκανα λάθος που δεν πήγα θεωρητική, για να μπω σε καμια σχολή μεταφραστών-διερμηνέων....τέλοσπάντων ό,τι έγινε έγινε...ο καιρός θα δείξει, και ο καθένας θα βρει το δρόμο του(σαν τη γιαγιά μου μιλάω)....

μάλλον το πήρα όλο λάθος από την αρχή,μάλλον έπρεπε να έχω την ωριμότητα να ψάξω και να κάνω τις επιλογές μου,και όχι να στηρίζομαι σε μια πορεία που είχε προδιαγραφεί από γονείς και λοιπό περιβάλλον εδώ και πολλά χρόνια...να μου πείτε αυτός έιναι ο πιο εύκολος δρόμος, γιαυτό και τον ακολουθώ

απαπαπαπα...πολλή απιασιοδοξία έχω δείξει....παω να υποφέρψ αφόρητα από την ίωση σε πρώιμο στάδιο που με βασανίζει :)

1 comment:

Anonymous said...

μην υποφερεις αφορητα ρε σαι σε πρωιμο σημειο ακομα.υπεφερε λιγακι για να υποφερεις αφορητα αργοτερα
νταμ τι λεω...
μπουτουγου παλι τα καταφερες κ εναρμοστηκες με τη διαθεση της βαμπιρομανας σου? :ρ
εστω κ με 3-4 μερες καθυστερηση.χεχε

δεν αργουν οι χαζοεξετασεις,μην παραιτησαι τωρα