Monday, October 15, 2007

Μου πε σήμερα ο ατσαλένιος μου οτι είναι η παγκόσμια μπλογκ μέρα του περιβάλλοντος. Πρέπει λεει να κάνω σχετικό ποστ αν είμαι άξια να θεωρούμαι μπλόγγερισσα.To θέμα σηκώνει πολλή συζήτηση, θα μπορούσα να παραθέσω θλιβερές εως φρικαλεές φοτογραφίες, θα μπορούσα να βάλω κανα σλόγκαν. Το θέμα δεν είναι όμως να μιλάμε και να μιλάμε και να μιλάμε μόνο. Ούτε να αναστενάζουμε. Ούτε να σοκαριζόμαστε με τη φρίκη που προκαλούμε. Το θέμα έιναι να καταλάβουμε ότι γίναμε ιός, παράσιτα. Οτι διαλύσαμε αυτό που μας τρέφει και μας φροντίζει. Όχι δεν οδέυουμε προς την καταστροφή. Έχουμε φτάσει ήδη. Δεν έχει γυρισμό.Οι καταρρακτώδεις βροχές, η ξαφνική ζέστη και το απότομο κρυο, ο κάυσωνας το καλοκαίρι, τα μοσλυσμένα νερά, όλα αυτά είναι ήδη ΕΔΩ δίπλα μας!Και μας επηρεάζει και θα μας επηρεάζει καθημερινά!Γι'αυτό και γω προσωπικά,και σεις που θα διαβάσετε το ποστ, κάντε μου μια χάρη. Αντί να μιλήσετε για όλα τα θλιβερά γα μια ακόμη φορά, ανακυκλώστε κάτι. Ή κάντε μια διαδρομή λιγότερη με το αμάξι. ¨Η αφήστε τα φώτα, τον υπολογιστή και την τβ ανοιχτά για μια ώρα λιγότερη. Το βραδι που θα πλύνετε τα δόντια , όση ώρα τα βουρτσίζετε κλείστε τη βρύση. Και ας προσέχουμε λίγο παραπάνω την γη μας. Γιατί πολύ φοβάμαι οτι δεν θα μπορέσω να δείξω στα παιδιά μου την εικόνα του μπλογκ μου, γιατί δεν θα έχουν μείνει δάση με πράσινα και οχι καμμένα φύλλα.

1 comment:

Anonymous said...

Δεν είναι θέμα στατιστικής, ούτε θέμα ηθικής, ούτε καν θέμα υποχρέωσης...Είναι θέμα γνώσης - Αν συνειδητοποιούμε τι κάνουμε και πως μπορούμε να εντάξουμε στη ζωή μας ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης. Και αυτό μπορεί να περαστεί και στους ανθρώπους γύρω μας.