Saturday, October 20, 2007

άντρες και γυναίκες, συμβουλές σε αρχάριες και μη ΛΟΛ

λοιπόν κορίτσια ακούστε δω...ήθελα καιρό να το πιάσω το θέμα της συναισθηματικής νοημοσύνης των αντρών. Θα μου πείτε από που να το πιάσω, γιατί είναι περιορισμένης έκτασης. Πολύ περιορισμένης. Με λίγα λόγια λοιπόν, σύμφωνα με κάποιες έρευνες εξ Αμερικής , οι άντρες δεν μπορούν να λειτουργήσουν το ίδια συναισθηματικά με τις γυναίκες. Η φύση λέει τους έπλασε πιο λογικούς και αποφασιστικούς για να μπορύν να αντιδορύν σε κρίσιμες καταστάσεις και αν προστατεύουν το είδος. Ενώ εμείς είμαστε κυκλοθυμικά όντα, που πρέπει να δενόμαστε συναισθηματικά με τα παιδιά μας και το σοι μας εν γένει για να κρατάμε τη συνοχή στην αγέλη. Άρα, εξάγω εγώ το συμπέρασμα(το οποίο πολλάκις έχει επιβεβαιωθεί σε προσωπικές εμπειρίες) μην τους βασανίζτε τους χριστιανούς με τα συναισθηματικά σας. Ε δεν μπορούν να καταλάβουν οι δόλιοι τι θα πει "αισθάνομαι κάπως", "περνάω παράξενη φάση", "έχω μια μελαγχολία ανεξήγητη". Σύμφωνα με αυτούς αν είσαι στενοχωρημένη έχεις κάποιο σοβαρό λόγο, άρα υπάρχει πρόβλημα, άρα πρέπει να λυθεί λογικά και ώριμα και μετά να γίνεις καλά. Αν κορίτσια σας έχουν πει, "είναι παράλογο αυτό που σου συμβαίνει", "βάλε τη λογική σου και θα το ξεπεράσεις", δεν χρειάζεται να τους λέτε αναίσθητους, δεν φταίνε αυτοί που δεν μπορούν εκ φύσεως να πιάσουν όλες τισ ψυχικές μας διακυμάνσεις. Οπότε την επόμενη φορά όταν έχετε μελαγχολική διάθεση και απλά θέλετε να ακούσετε ένα "όλα καλά θα πάνε,δεν είναι τίποτα", ή ακόμα χειρότερα κανένα " είμαι εγώ εδώ, μην ανησυχείς για τίποτα" ΜΗΝ πάτε σε άντρα. Γι' αυτό υπάρχουν κολλητές. Από τους άντρες θα πάρετε μια λογική λύση για το πρόβλημα τύπου "πήγαινε να κοιμηθείς, θα σου περάσει" στην καλύτερη. Όταν όμως βλέπουν οτι εσύ για κάποιο ανεξιχνίαστο λόγο δεν μπορείς να σοβαρευτείς και να λογικευτείς,τα πάιρνουν. Μπλοκάρει το σύστημα τους. Βρίσκονται μπροστά σε ανήκουστο φαινόμενο.
ΟΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΔΕΝ κλαιγόμαστε σε άντρες. Και τα δικά τους τα νέυρα σπάμε και καλύτερα δεν γινόμαστε και τη σχέση μας διαλύουμε. Και δυσυτχώς για όλα αυτά φταίει η μητέρα φύση που μας έπλασε διαφορετικούς. Αλλά γι'αυτό και έχει πλάκα, και νόημα και ουσία όλη η φάση των σχέσεων. Γούτσου

5 comments:

Anonymous said...

Λολ! Εγώ τώρα τι να πω???

dreamer... said...

το μόνο που σου μένει να πεις νομίζω είναι γούτσου

Rea said...

ομγκ νομιζω οτι αυτη η φραση "πηγαινε να κοιμηθεις κ θα σου περασει" κατι μου θυμιζει... :ρ
πφ αδικια παντως,χανουμε επιπλεον αγκαλιες κ παρηγορητικες κουβεντουλες :ρ

Anonymous said...

΄΄Αλλά γι'αυτό και έχει πλάκα, και νόημα και ουσία όλη η φάση των σχέσεων. Γούτσου΄΄

Πλακα? ΠΛΑΚΑ????? Που την ειδες???????????? Καθολου δεν γελαω να το ξερετε.....κ εχω αισθηση του χιουμορ.
Πφφφφφ.......αντρες........πεταμενα λεφτα.
Συγγνωμη κιολας αλλα ειμαι σε διαθεση να τους βριζω.
Τζινι

Looser said...

λολ
απο τα καλυτερα ποστ
αξιζει να μπει στο χολ οφ φειμ
:P