Tuesday, February 05, 2008

Γειάαααα....
My name is Toulis...Bear Toulis
Η δουλειά μου είναι να πιάνω το μισό κρεβάτι(και λίγο παραπάνω καμιά φορά, είμαι κάπως μεγαλόσωμος ) της δεσποινίδας από δίπλα, για να μην το πιάσει κανείς άλλος. Ναι καλά το καταλάβατε, είμαι μυστικός πράκτορας που έστειλε η κεφαλή της FIA ( Fotis' Intelligence Agency) για να παρακολουθώ τα βήματα της, όσο εκείνος βρίσκεται σε επείγουσα επιχείρηση του ελληνικού στρατού. Η είσοδος μου στο σπίτι της έγινε με τον κλασσικό τρόπο, μέσα σε μια σακούλα προκειμένου να μην κινήσω υποψίες. Το πιο πιθανό είναι και η ίδια να νομίζει οτι είμαι απλά ένα αρκουδάκι, γιατι παίζω καλά το ρόλο μου. Ζουλιέμαι, πατιέμαι και περνάω τα χίλια μύρια. Το θετικό στην αποστολή μου είναι οτι με παίνρει συνέχεια αγκαλιές, με χαιδεύει και μου μιλάει(λέτε να με πήρε χαμπάρι;) . Μπορείτε να φανταστείτε τι σημαίνει να σε κανακεύει έτσι η κοπέλα του αφεντικού. Και μάλιστα με την άδεια του. Έχω δώσει όρκο βέβαια να εκτελώ ανελλιπώς τον ρόλο μου,και να είμαι πιστός στην οργάνωση. Μόνο που ....όταν τη βλεπω πόσο στενοχωριέται... όταν μου μιλάει για το πόσο αγαπάει το αφεντικό, όταν βουρκώνει καμιά φορά, δεν μπορώ να μείνω αδιάφορος. Μπορεί να της φαίνεται τότε οτι τα πλαστικά μάτια την κοιτούν με νόημα και οτι την ακουμπάω γλυκά στον ώμο. Ειμαι προσεκτικός όμως και δεν της δίνω αφορμές. Απλά είμαι εκεί. Είναι η πιο δύσκολη αποστολή που έχω κάνει μέχρι τώρα. Αλλά θα την εκτελέσω μέχρι το τέλος, γιατί νομίζω οτι είναι πολύ σημαντική τόσο για την δεσποινίς, όσο και για το αφεντικό. Έτσι δεν είναι;

3 comments:

Anonymous said...

τι γλυκο ποστιδιο....

Anonymous said...

Episis exo dosei entoli ston arkoudo na ypostei kai viaiotites an xreiastei...oxi tipota allo alla eimai kai ekpaideymenos sta ekriktika pleon...kai to arkoudaki an den einai yperglyko tha vrethei pantou!

Anonymous said...

:P
Νομιζω πως το αρκουδακι θα αλλαξει στρατοπεδο....λιγες γλυκιες ακομα χρειαζεται κ θα τον πουλησει τον ατσαλενιο ελαφρα τη καρδια!!!
Τζινι
ps:εγω ημουν η ανωνυμη στο προηγουμενο ποστ αλλα ξεχασα να γραψω ονομα.