Monday, March 31, 2008

Τι έλειπε από δω μέσα; Το παιχνίδι! Ε και επειδή μεγάλωσα πια ήρθε ο καιρός να παίξω βαριά παιχνίδια. Λοιπόν, δωράκι από την Ενεσούλα, σας έρχεται ενα σοκαριστικό ποστάκι-απάντηση σε μπλογκοσεξοπαίχνιδο. Όσοι φοβάστε απέλθετε! ΛΟΛ

Αγαπημένη στάση:Όλες!!!! Αλλά επειδή μου αρέσει η η άνεση, μάλλον κάτι σε καθιστό.

Όργιο:Εεεεμ, από πόσους και πάνω θεωρείται όργιο; λολ...μπαααααα...δεν μοιράζομαι εγώ τα θέλω όλα για μένα...

Επικίνδυνο/κουλό/αγαπημένο μέρος εκτός σπιτιού :Αμάξι, αλλά αυτό δεν είναι κουλό...ούτε και επικίνδυνο...ούτε και αγαπημένο ΄τωρα που το σκέφτομαι....βασικά θέλω σπίτι!!!!!

Μονογαμία ή πολυγαμία;Αν έχω σχέση, μονογαμία...πάντα

Σημείο σώματος που σ’ανάβει (στον άλλο):Τώρα θα σας πω οι ώμοι και ο ωμοπλάτες και θα με βρίσετε, οπότε θα προσθέσω και χείλη για να μην έχετε παράπονο

Φαντασίωση:Να το μαρτυρήσω; άγρια πράγματα...να με βάλουν κάτω και να μου αλλάξουν τα φώτα...

Τι σου αρέσει περισσότερο να σου κάνουν πάνω στο sex:Να με αγγίζουν σε όλο μου το σώμα...ΟΛΟ

5 comments:

Ενεσούλα said...

Χμμμ, μπράβο φιλεναδίτσα μου!
Είχες τα κότσια να τα πεις όλα!
Οι... ώμοι;;;
Μου αρέσουν οι πρωτότυπες απαντήσεις!
Τι τους βρίσκεις;;;
Φιλάκια και καλό μήνα!

dreamer... said...

εσύ φταις που με προσκάλεσες χεχε...οι ώμοι με κάνουν να σκέφτομαι τι ώραια που θα με αγκαλιάσει κάποιος ...

Anonymous said...

lol!!!!
δεν ειχα καταλαβει οτι αυτες ειναι οι δικες σου απαντησεις...τωρα θα γελαω λιγη ακομη ωρα!:P
αχχχ, κ φαινοσουν διαστροφικος τυπος, το λεγα εγω! :PPP
ginny

Ενεσούλα said...

Κι άλλο παιχνιδάκι φιλενάδα!
Ξέρω ότι έχεις αδυναμία στα παπούτσια!
Φιλάκια

KitsosMitsos said...

Μια χαρά σε βρίσκω! Τα βασικά δηλαδή...
Καλησπέρα.