Sunday, May 07, 2006

Βγηκα με την αγαπη μου σημερα, όλως παραδόξως θυμηθηκε οτι του αρεσουν τα σταρμαπκς...μιλαγαμε για του εφιαλτες που ειχαμε , και συμπερανα οτι δεν τον πιανω πουθενα, οι δικοι μου εφιαλτες δεν ειναι τιποτα!!!τουλαχιστον εγω δεν πεφτω σε γκρεμους!ωραια ηταν,ειδικα τα 10-15 μωρα που τρεχαν γυρω γυρω...και οι μαναδες ηταν μονιο 3-4, καλα κουνελες ειναι οι γυναικες??? αντε και τωρα ενα μηνα χωρια μεχρι να τελειωσουν οι πανελληνιες. Θα γραψεις τελεια, ετσι δεν ειναι μωρο μου? ΑΑΑ!!!Ειδαμε και κατι ωραιες διαλυμενες βιτρινες(κοινωνικοτατο και φιλειρηνικοτατο το φορουμ χτες,ε?)
Εχω να διαβασω ακομα θρησκευτικα(ναι ναι γελαστε σεις, εγω το θελω το 20αρι στο τετραμηνο και ας με λετε βαθμοθηρα) οποτε παω σιγα σιγα, να παρω αγκαλια την μπλουζα του Γιωργου για παρηγορια, και να βυθιστω στις σπουδες μου.

2 comments:

Anonymous said...

Hello, my dear!
Mou arese poli to nick sou! an kai den vgazei noima :P ektos an exei skouriasei to mialo mou apo thn ilikia!
kali sinexia

Dk ( o agapimenos sou efialtis)

Anonymous said...

συμπασχουσα βαθμοθηρα,εχω να σου πω οτι δν εισαι μονη σ αυτον τν κοσμο!ας ενωθουμε οι απανταχου βαθμοθηρες για ενα καλυτερο αυριο!ζητω!ζητω!ζητω!:Ρ